2023年2月20日 星期一

Cesar Azpilicueta:感謝大家的關心!我會很快復出

以下內容出自官網: 


Cesar Azpilicueta's message to Chelsea fans

20 FEB 2023


Cesar Azpilicueta has provided the following update to Chelsea fans after he was taken to hospital following a nasty head injury in Saturday's match at Stamford Bridge.

塞薩爾.阿斯皮利奎塔在週六斯坦福橋的比賽中因頭部嚴重受傷被送往醫院,他向卻爾西球迷提供了以下的最新消息。

The club captain has taken to social media to provide Blues supporters with an update on his health following the incident…

事件發生後,俱樂部隊長在社群媒體上向藍軍球迷提供了他的最新健康狀況...


‘Hi everyone!

“大家好!”

‘Thank you all for your love and messages of support! My family and I would like to thank everyone who has been looking after me since yesterday’s incident.

“感謝大家的愛和支持訊息!自昨天的事故以來,我的家人和我要感謝一直關心我的每一個人。”

‘From the Chelsea Football Club medical team, to teammates and opponents, to St Mary’s and Cleveland Hospital and all staff members and doctors: a massive thank you from the bottom of my heart.

“卻爾西俱樂部的醫療團隊、隊友和對手、聖瑪麗和克利夫蘭醫院以及所有工作人員和醫生,我發自內心地感謝你們。”

‘Now, time to recover and I will see you soon on the pitch!’

“現在,是時候恢復了,我很快就會在球場上見到你們!”


- 30 -

沒有留言:

張貼留言