2022年12月22日 星期四

Jorginho:我想留下,但目前不是想著續約的時候

以下內容節譯自 talkSPORT:

Jorginho tells talkSPORT he wants to stay at Chelsea but ‘won’t think about it now’ despite expiring contract

EXCLUSIVE Sean O'Brien - Updated: 22nd December 2022, 8:32 am


Chelsea midfielder Jorginho wants to extend his stay at the club, but insists he is not thinking about his future right now. 
The 31-year-old is out of contract at the end of this season and free to negotiate with foreign clubs in January.

卻爾西中場若日尼奧想要續留,但堅稱現在不是思考未來的時刻,31歲的他明夏合約將到期,一月就可和下家接觸。

When asked if he wants to stay, the Italian told talkSPORT: “Of course I do, I love Chelsea. But this is a thing I’m not going to think about now. I need to think about winning games. Otherwise it’s a problem.

被問到是否想續約時,這名義大利球員說: "我當然想,我愛卻爾西,但目前不是去想這件事的時候,我必須去想著贏球,不然這會是個問題。"

“I’ll focus game by game and then we’ll see what’s going to happen. But my mind is on Chelsea now and trying to win as many games as possible.”

"我會專注在每場比賽上,然後再來看看如何解決我的未來。現在我的心思都放在卻爾西上,盡可能的去贏球。"

“Every player wants to know their future,” White told Jorginho. “You’re no different.”

talkSPORT 的主持人 Jim White 反問: "每個球員都想知道自己的未來,你也不例外。" 

Jorginho replied: “Maybe I am, you don’t know me! Maybe I don’t think now and I just think about the game on the 27th.”

若日尼奧回答: "也許我是例外,你又不了解我!或許我現在想的不是續約,而是27號的比賽。"

That game comes against Bournemouth as Graham Potter’s men return to competitive action for the first time since November 12. Chelsea will be trying to end a five game winless streak when they return to Premier League action eighth in the table.

下一場對陣伯恩茅斯是自從11月12日以來的第一場正式比賽,波特將試著去終止五連不勝、英超排名僅第八的窘境。

“I think he’s doing a really good job and now it’s just time for the results to come our way,” Jorginho added. “I really do [like working with him]. Him and his staff, they are really nice guys and they work hard.

若日尼奧說: "我認為波特真的幹得不錯,現在是我們展現成果的時候了。我真的喜歡和波特共事,他和他的團隊人都很好,工作也很認真。"

“What they really want is to win games, and for the people they are, they really deserve it. So I will try my best to help them to do it.”

"他們想要的就是贏球,他們也配得上贏球,所以我會盡全力幫他們辦到。"



Nathan Gissing 表示若日尼奧和經紀人的優先選項是續約,但目前沒什麼進度,球員方和俱樂部都沒有正式會談。自今夏以來的內部感覺是:若日尼奧和坎特明年都可能會合約到期離隊。

- 30 -

沒有留言:

張貼留言